Sol, bad, åska & regn!

2009-07-03 @ 23:49:14
Idag har lillasyster & jag solat halva dagen. Badat? Njaa... Enkido dränkte sin moster snarare ;). Det lilla busfröet öste hinkvis med vatten över mig!!!! Och då menar jag maaaaassa vatten & kallt dessutom :rolleyes:. Hur roligt på en skala tror ni han tyckte att det var? Jo vars ungen skrattade så han tjöööt!!!

Sen lagade jag mat & lillasyster gjorde efterrätt! Mumma vad gott det var!

Under tiden vi lagade mat & gjorde efterrätt så han det mulna på rejält & började spöregna & åska! Lovely tyckte jag men inte syster. Hon är rädd som fan den stackaren.

Imorse väckte syster mig med kaffe på sängen & tillsammans med min stora prins Enkido :love:. Jag älskar verkligen att få vakna på det sättet!!!

Så är jag ju otroligt svag för mina syskonbarn :rolleyes:.

Jag är hungrig men jag vet inte om jag orkar gå upp & hämta mig nått att äta :P..
Men jag tror jag gör det i alla fall hahahaha... syster har stooooooorhandlat idag så jag ska nog hitta lite gott gott;).

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0