Seeeeg som tusan!

2009-07-01 @ 07:51:58
Lovisa flisa vaknade 6.20 imorse, det gjorde inte hennes mamma! Så hon & hennes pappa har varit uppe & jag fick sova till hela 6.50 för då var pappa tvungen att åka till jobbet. :thumbdown: Jag vill ju sova!

Nåja nu är jag uppe & dricker kaffe, kaffe, kaffe. Men inte blir jag pigg inte... så seeeeeg! Men så är det ju när man ligger vaken till 1-2 om nätterna i stället för att sova som normala människor :rolleyes:. Jag ska prova på att lägga mig på normala sovtider. Se hur det är :rolleyes:. Spännande!

Flisan ska till dagis idag & hon kommer vara så trött, så trött efter då hon vaknade tidigt & sen en massa bus på dagis.

Chippen the dog is in love... in moi! Vart jag än går eller sitter så är han där. Han blir sur när jag sitter med datorn & skäller på mig *skrattar*. Jag la honom på S morgonrock i natt men ändå så låg han på min fötter i natt. Och där har han legat hela natten. SKa bli intressant att se hur han reagerar när jag måste lämna honom en kort stund för att gå med Lovisa till dagis innan jag kan gå ut med honom.

Sen vill jag sooooova!

Vädret? Vad blir det för väder? Sola? Bada i regnet? VIlket blir det? Svårt att klä miniterroristen när vädret är lite smålurigt :S.

Måste köpa en klädrulle eller 2 idag & rolla bort en massa hundhår här & där...

Nu har jag druckit en hel del kaffe & jag är fortfarande lika seeeg! Whyyyyyyy????? Väck mig någon!

Nu: Slap myself in the face ;)
Senare: Lämna the kid on dagis!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0