Ösregn!

2009-07-06 @ 10:34:32
Gud vad det har regnat & gör! :O Det var ju välbehölvligt i & för sig :). Inte lika kladdigt längre..
Men det har varit strömavbrott i natt eller på morgonkvisten för micron är nollad likaså klockan i sovrummet. Så det blir till att ställa dem.

Imorgon ska Lovisa få åka till mormor & sova till onsdag :). Det gillar hon! :thhumbup:
Men det krockar lite med dagis.. :S Hon börjar på sommar dagiset nu & på onsdag är det sista dagen som hennes vanliga fröknar jobbar där innan dom går på semester. Men mamma åker till Italien i nästa vecka & är borta i 3 veckor. *avis som faaan*

Så jag kan inte säga nej till varken mamma eller Lovisa. Men det är ju inte hela världen.. jag kan ju vara kvar en stund på dagis om det skulle behövas :).

Idag ska jag stor röja här hemma när det ändå regnar! *klappar mig själv på axeln*
T jobbar idag & hon slutar inte förrän 21.. så jag känner mig ensam utan henne på msn :thumbdown: Miss U darling ;).

Och till dig Fata ( du hette väl så :rolleyes:?)
Jag tycker att du är super modig som valt att föda utan bedövning! ;)
Jag själv blev kär i min lustgas!! Hahahahaha..
Jag fick också äran att närvara vid förlossningen när min gudson kom till världen. Min vän T hon var Mr Jekyll & Mr Hide! Alltså rar som få men lika snabbt så förvandlades hon till djävulen själv & svor som aldrig för hahahahaha... Varna din sambo ;).

Nu: Röja röja röja
Senare: Äta röja dricka mera kaffe rööööja!!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0