Lite ditt & datt..

2009-07-08 @ 23:17:45
Idag har jag haft sovmorgon ända till 10.40 då ringde mamma & väckte mig. Hon sa att hon skulle komma med Lovisa om en stund så att jag var hemma då.

Sen har jag gått & små pysslat hela dagen med lite småsaker här & där. Tvättat upp all tvätt! Det blev många maskiner idag för jag hade flera klädesplagg som var tvungna att tvättas separat. Men nu är allt tvättat :thumbup:.

Sen har kusin P lurat in mig på Twitter.. jag har inte riktigt pejl på hur man gör & så men jag lär mig! :)
Och det värsta av allt är att jag gillar det!!!! ;)

Imorgon ska Lovisa gå sommardagis för första gången! Hennes ordinarie dagis har semesterstängt nu så då får hon gå på ankaret så länge. Ska bli spännande att se hur hon reagerar & tycker om det imorgon. Jag har ställt in mig på att jag får stanna en stund då det är nytt för henne. Alla hennes fröknar har semester så det blir många nya ansikten för henne imorgon. Kanske nån av hennes dagis kompisar går där med.

Idag när jag höll på med att laga mat så satt Lovisa på diskbänken & Chippen låg på golvet. Jag skulle göra lite korvstroganoff till mat så jag hade skurit upp falukorven & väntade på att pannan skulle bli varm. Jag lämnade Lovisa i 30sek, MAX, innan jag var tillbax i köket igen. Och vad ser jag då??????

Joo.... Att hon sitter & kastar ner korv till loppkräket!!!! :rolleyes: Hunden var glad, Lovisa var glad, mamma var... suck...!

Ja se barnen di små,,, vilka bus de kan hitta på! :D

Men nu ska jag fixa med lite annat innan det bär av inte till sängen & sussa!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: miss T

vad heter du gumman på twitter? jag har ju twitter på bloggen ja ;)

2009-07-11 @ 00:53:23
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0