Lillasyster fyller år idag! Nu, Nyss..

2009-07-29 @ 23:59:04

Imorgon blir lillasyster hela 27 år gammal :thumbup:. Det ska vi göra tårta på, mycket bra!

Har också fått den knäppa idén att prova att göra egen polkagris :rolleyes:. Det kan ju bli spännande när det nu blir av.
 Hur som haver så den som vill fira Jenny imorgon på hennes födelsedag får fira henne här för hon stannar kvar här till & med lördag morgon då hon, jag, Sanne & Enya åker tillbaka till Motala.

Imorgon ska jag köpa mig lite underkläder & de där underbara, mega stora hårspännena jag har suktat efter ganska länge nu. Imorgon SKA jag!!!!

Men nu ska det sovas, det ska fan i mig inte bli lika sent som igår då klockan blev hela 01.30 :O. Ikväll vi ska sova som normal människor! Kanske..

Äh klockan är mycket gå & lägg er!!

//L


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0