Lilla kotten!

2009-07-01 @ 22:53:06
Vi har haft besök idag! :) Först av fröken T med barn & nu på kvällen lilla kotten. Nu har Kotte varit här 2 dagar i rad & hälsat på. Men denna gång skrämde han skiten ur mig. Sitter framför datorn & jucklar lite medans jag slö glor på tv:n när jag ser Lovisas bli röra sig ute på altan :O. Först såg jag inte skälig orsak till varför den skulle röra på sig & blev ganska skraj där ett tag. Trodde jag hade blivit skvatt galen ett tag :rolleyes: Men sen så såg jag Kotten under den. Den stackaren var livrädd. Jag lyfte bort bilen & han stod fortfarande kvar blickstilla. Men sen så! Jääääävlar vad den lilla Kotten kunde skena i väg snabbt :O.

Tog en bild på Kotten!


Så söööt!

Idag har det varit så kvavt & kladdigt så det har inte varit behagligt alls. Hoppas det blir vanlig värme imorgon & inte denna kladdiga! :S

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Okana - lyckligaste blivande mamma

Sv: åhh jag svettas också som fan.. jag vågar inte duscha kallt, är rädd att jag kommer bli sjuk eller något. Vill ju inte att det ska hända bebisen någonting nu.

Jag lovar att skriva när det är dags, när det sätter igång och när bebisen är här :)

kram

2009-07-01 @ 22:55:33
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0