Jag undrar jag...

2009-07-14 @ 23:41:14
När Lovisa vaknar imorgon? Hon var sååå trött ikväll redan vid 16 höll hon på att somna. Jag hann i sista sekund få liv i henne & hålla henne vaken ett par timmar till. Men innan klockan slog 18 sov hon som en gris:O.
Men hon har inte varit bra idag heller så det kanske inte är så konstigt att hon somnade så tidigt då.

Men när vaknar hon imorgon då? 6? Najs! Eller inte! Fortsättning följer på det :rolleyes:.

♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥

Idag har det tagit mig hela dagen att städa (ovanligt att jag städar :rolleyes: ) Men 3 barn kan det var lite svårt eller bara jäkligt korkat;). Den minsta av dem, Enya, ställde väl knappast till med någon oreda men de andra 2 :bigeyes:. Jisses så här såg ut också- Det var evigheter sen det dammsögs & torkades golv kan jag lova. Sen har jag tvättat som en galning. Det jag inte förstår riktigt är hur kan det bli MERA tvätt när jag tvättar??? Mysterium? Kanske..

Men nu har jag ingen mera tvätt att tvätta i alla fall, men jag har tvättat konstant sen i fm.

Lillasyster fick ta sig ett bad.. Och i lugn & ro. Hon skulle skynda sig sa hon men jag sa att det skulle hon INTE! hon skulle bada, vårda sig själv & riktigt njuuta av sitt bad. Barnen tog jag hand om!

På tal om barnen ja.. jösses vad de har bråkat idag! Lovisa är förskräcklig emellanåt. Hon slåss & kastar saker. Och ibland kastar hon saker PÅ den hon är arg på.. :( Så hon har varit minst sagt en pain in the ass BIG TIME idag. Vid ett tillfälle daskade jag henne på ändan. INte så hårt, trodde jag i alla fall. Men hon fick röda fingar efter min lilla dask på hennes söta lilla rumpa. ;(;(;( Jag trodde jag skulle dööö av ångest! Jag vet inte när jag mådde såå såligt som jag gjorde då! Jenny sa dock att de är ju extra känsliga i huden & så när de är små & att jag INTE hade daskat henne så hårt som jag trodde. Men ändå... jag var så nära på att börja stortjuta över det jag hade gjort.

Jag vet man får inte aga sina barn & det gör jag verkligen inte! Men en liten försiktig dask så där tar de ingen skada av eller? Jag ville bara att hon skulle få känna hur ont det gör att bli slagen. Hon nöp E sååå hårt & vid ett annat tillfället sopade hon till han rejält. Därför ville jag att hon skulle få känna hur ont det kan göra.. Men så dåligt jag har mått under dagen efter det jag gjorde.

E var inte helt oskyldig då han verkligen stundtals provocerade henne nått enormt. Vid ett tillfälle sa Jenny att han fick skylla sig själv om Lovisa klappade till han.

Nåja... så är de, de små liven. De är inte unika på nått sätt de där 2 när det gäller att bråka & slåss. Men samtidigt så kan de vara de absolut bästa vännerna nånsin & de är så gulliga mot varandra. Håller i handen, pussas, kramas & leker så bra.

Bilder från vår dag i Kolmården kommer inom kort!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0