BMW?

2009-07-21 @ 11:36:22
Frågar man min systerson Kido (Enkido) vad han har för bil blir svaret BMW! :O Med tanke på att hans mamma har Volvo så undrar jag lite hur han kan ha en BMW. *skrattar*

I alla fall fick han & Lovisa följa med S ut igår kväll & tvätta "våran" bil invändigt. Lyckan var total för E. Han skulle hoppa i sina skor i bara kalsongerna :). Så nu är han som en igel på S!

S har åkt till stugan för att bygga klart altanen åt sina föräldrar. Så ikväll är vi ensamma jag & Jenny & barnen :). Skitsnackar kväll :thumbup:.

Det är inte så långa stunder som de små håller sams men vi är tacksamma för de stunderna ;).

Vädret är skit så dcet blir lite pysseldag här hemma, Enya verkar inte vara på humör :S.

Men nu ska jag äta frukost för ovanlighetens skull är jag hungrig!


:cool:

Doktor Lovisa!

Putsar BMWn :rolleyes:

Lovisa har blivit pojke ;). Kusiner är bra... ibland!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0