Till skräcktorp idag...

2009-02-16 @ 08:58:22
Idag åker vi till Jojjo med familj & stannar i 2 dagar. Jag & Lovisa eller bara jag, beror på hur pappa vill ha det...
Ska hjälpa till med gränssättningar & rutiner, det kan vara knepigt ibland att få till båda 2, jag vet jag har själv haft svårt att få till det med vettiga rutiner. Framför allt då man går hemma hela dagarna.. Då är det extra viktigt att ha rutiner! Men det är ju MIN åsikt...!

Igår på nyheterna sa de att det är mycket mera koffein i billiga kaffesorter än i de dyrare... hmm... kanske borde dra ner på kaffedrickandet rejält då i så fall. Då är det kanske inte så konstigt att jag är uppe i varv hela dagarna & kommer i säng senast klockan 1 om nätterna. ;D

Fast i går slog jag världsrekord i att lägga mig tidigt & somna tidigt!!! På evigheter ska jag tillägga... Klockan 23 låg jag i sängen, klockan 23.20 somnade jag:O!

Sen vaknade Lovisa klockan 7, jag låg & drog mig en stund till i sängen till klockan var 7.30 då gick även jag upp. Och jag var PIGG!! :thumbup:

#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#

Jag hoppas innerligt att Lovisas trots snart går över för jag blir banne mig tokig snart! Allt är NEJ!!! Jag kan, jag vill...!!! :mad:
Det ingår i paketet som mamma att bli tokig på sina barn under trotsåldrarna men jag blir baske mig gråhårig också till på köpet! :thumbdown: Not sooo nice!!!
Hur länge sitter det i trotsåldern egentligen??? :question:
Jag tycker hennes har suttit i läääänge nu... :S. Det sägs ju att det kommer & går i olika åldrar till & från men hennes är tydligen konstant! På dagis säger de att hon har förändrats mycket & blivit jätte mysig (det var hon innan med). Ehh? Då är hon det där... för hemma är hon en liten terrorist!!! Åh ja hon kan vara hur go & mysig som helst också inte bara obstinat, men mest är hon obstinat... :rolleyes:

@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@

Imorgon har jag städparty här hemma.... måste komma ihåg det & ordna med det!!!! Får inte glömma!!! Mycket viktigt!!!
Jag=förvirrad, för det mesta;)...
Bäst att börja ringa runt till folk... faaan hur kunde jag  glömma det här då? Åh så struligt allt blev... :(

Börjar med att ringa mamma...! Sen Fia, sen Mia & sen svärmor, om de har kommit hem från stugan ännu vill säga.
Vad ska jag bjuda på till fikat då :question: hmm... får fundera ut nått. Inga semlor i alla fall!!!

Nu: Morgonbestyr
Senare: Telefon ringandes...

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0