Söndag kväll & Beck på tvn..

2009-02-22 @ 22:25:28
Ligger i sängen & dreglar över Persbrant på tv4 :rolleyes:! Inte helt fel alls!!! :D

Idag har jag städat, behövde verkligen torka golven. Så svart vattnet var när jag var klar :bigeyes:. Men den här årstiden är ju fantastisk när det gäller att dra in allt grus, snö, slask & skit!!! Lovely...!

Tvätta har jag hunnit med också :). Det behövdes eftersom Lovisa ständigt kissar på sig. Inte mycket men tillräckligt för att hon inte vill ha trosorna. ALLA trosorna låg i tvätten idag.

Såååå trött hon var ikväll... hon grät för allt... :( Min lilla flicka... Klockan 18 slocknade hon & hon sover ännu tack & lov. Är lite orolig att hon ska vakna & hålla igång hela natten. :S

Nu är det ju toppchans på att hon slår upp sin klarblå klockan 6 imorgon... :S Lovely once again!
♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣

Idag har det snöat HELA dagen... Hoppas det ligger kvar nu också så att Lovisa & jag kan utnyttja snön lite imorgon. Lite snögubbar & sånt..

Vi har ju inga vinterdäck så vi är verkligen insnöade ;D! Hoppas vi kan låna en bil av J imorgon så vi kan åka & handla lite.. Blir dyrt om man måste handla här borta i affären hela tiden. Det är ju världens billigaste affär precis. Dyrt som satan alltså!!! Jaja...
*************************************************************************************************************************************

På onsdag ska jag vara barnvakt till min gudson när T flyttar. Myyyysigt! :love: Min lillkille!
#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#

Jag gick med i en bokklubb för ett tag sedan. Jag beställde boken med tillhörande cd-skiva Mindfullness & Att tillverka smycken. Mindfullness tänkte jag påbörja i morgon & den andra boken har jag redan kollat igenom så den har jag lånat ut till svärmor. Jag tror att hon kommer att uppskatten :D.

I all fall så får man ju nästan alltid premier när man går med i klubbar... denna gång var det rejäla premier! En värsting hårfön & en volymtång, båda med märket OBH Nordica. Alltså mycket bra produkter!!! Min andra hårfön sjunger ju på sista versen så den nya kom lägligt. Volymtången har jag provat flera gånger nu & I LOVE IT!!! :love:
Jag är kär i min volymtång & hårfön!!! :rolleyes:

Och som bonus kom min favorit tidning också, SOLO! Yeey! Och då får man alltid nån bra sak... alla saker jag hittills har fått därifrån använder jag nästan dagligen. Ingen skit alltså. :D

Nu: Se klart Beck
Senare: Det vet i fasen... sova kanske:question:

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0