Mår redan bättre..

2009-02-25 @ 10:22:43
Andra dagen av penicillinkuren & jag mår redan mycket bättre. Knivarna i halsen har avtagit lite vilket är skönt. Jag är dock fortfarande mycket tjock i halsen & det gör ont, men inte alls som igår fm. :)

Jag han ju ta en hel omgång av pencillinkuren redan igår direkt efter läkarbesöket, vilket gynnade mig mycket väl & framförallt idag :D.

Men nu är det 2:a gången jag är tvungen att ställa in min KBT tid... :( Det gillar jag inte!!! Nästa nya tid är torsdag 5/3 kl 10. och så MÅSTE jag vara frisk & jag MÅSTE gå då! Annars blir jag tokig... mer än vanligt :S

Idag ska jag göra s-tårta till Fia & hennes arbetskamrater.. Känner ju mig inte så värst upplagd för det idag, men, men jag har lovat så det är bara att ta tag i det hela. Handla först... det gör jag när Lovisa slutat på dagis så har hon nått att göra fram tills det att det är dags att sova för henne.

Idag flyttar T... Hoppas allt går bra gumman! Jag kommer nån dag snart & inreder lite här & lite där ;).

Igår var vi en sväng på bokrean, vi har ju presentkort på 600 där. Lovisa fick en cd-skiva med en Nalle Puh berättelse på som hon älskar. :love: Nu tittar hon inte på film utan lyssnar på den om & om igen :D. Sen var det en bok med, kritor & klistermärken. S köpte en hel pocket box med Martin Beck böckerna, den äldre av dom.. Några känner jag igen från filmerna & några har jag inte hört talas om. Ska nog läsa dem vid nått tillfälle...
Jag köpte mig ännu en notbok till min vispop boksamling. Vispop 13!! :love:

Ujujuj vad mycket bra låtar det var i den!!! I love it!
Spelar som tusan på pianot nu... hum hum från humlegården, tycker om när du tar på mig osv... Yeey :love:

Nu börjar det dra sig mot frukostdags... jag kan ju inte äta hur som helst nu med penicillinet. Tar jag en tablett får jag helst inte äta de närmsta 2 timmarna. Och i morse tog jag den först för att en timme efter det kunna få äta...
Kurar i min lilla tomma mage...

Kurs inställd: Köket!
Mål: Frukost!

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0