Halsfluss var det ja... en rejäl en också!

2009-02-24 @ 19:49:25
HA! :mad: Det var ju det jag sa... att det var halsfluss & ändå så ville de först inte ta emot mig. Men jag gav mig inte! Och väl inne hos läkaren så sa hon innan hon tittat mig i halsen att jag såg inte frisk ut. No shit!!! Sen kollade hon i halsen & hello halsfluss!!! Big time!!! Fick mig en rejäl penicillin kur.. :S Men fuck off vad ont jag har..

Så länge jag inte rör på huvudet, sväljer, äter, pratar, gapar, gäspar, skrattar, hmm har jag glömt nått? Så är det ganska okej... :rolleyes: Annars... DET SUGER!!! Och det är fan inte det värsta, det är värsta är att jag blev godis sugen när jag satt & kolla på tvn nu. ÅHHHHHHHHH!!!!!!! ;(

När jag är frisk ska jag äta maaaassor med godis.. chips & dip, lösgodis, ostbågar... *dreggel*

Nu får jag nöja mig med att försöka tvinga ner en macka eller 2 & en kopp the med honung. Titta på Navy CIS & sen The Mentalist & sist men inte minst, Hannibal klockan 22...

Jag sov 2½ timmer på eftermiddagen. Feber & ont... sov som en gris.. *nöff, nöff*

Nu ska jag fixa kvällsmaten...

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0