God morgon!

2009-02-17 @ 09:50:44
Så där ja barnen vaknade 7.20 pigga & glada! Mindre pigga var vi andra vuxna. Evve hade varit vaken i natt mellan 3-5 & vägrat somna om. Men till slut somnade hon i alla fall & hon har legat i sin säng hela natten. Jojjo är väldigt trött & har ont i ryggen efter natten, det märks lite på hennes humör ;). Jag hoppas bara att hon står pall nu för ett par nätter framöver, hon får INTE ge vika för Evve minsta lilla nu när vi påbörjat operation sova-i-egen-säng. Jag kommer att sova hemma i natt då jag har städpartyt, men kommer tillbaka på onsdag igen för att fortsätta hjälpa henne,

Evve lider av en riktigt svår separtionsångest när det gäller Jojjo. Hon klara inte av att vara ifrån mamma över huvudtaget. Det är otroligt att hon klarar av att gå till dagmamman ändå.

Jojjos största prövning kommer ikväll när jag är hemma. Då får hon inte ge med sig under några som helst omständigheter för då är det kört!

Snart är det dags för smärt & rehab... har ingen aning om vad de tänker göra med mig... men det får jag veta snart :S

Ikväll börjar börjar NAVY CIS igen!!! Yeey :thumbup: Det ska jag se, städparty eller inte!

Men nu börjar det bli hög tid

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0