Svimma eller ej?

2009-12-11 @ 21:58:25
Hela dagen har jag varit lite små yr i skallen lite då & då. Vid flera tillfällen trodde jag till & med att jag faktiskt skulle svimma! :O Vad är det med mig??? Jag har ingen aning om varför jag har varit sån här idag...
Nåja hoppas det har gått över till imorgon i alla fall.

Idag har jag gjort om på kontoret/hemmagymmet. Lovisa fick vårat skrivbord in till sig & det var hon lycklig för. Att få ha ett eget skrivbord med massor med ritpapper, pennor, block & ja en massa annat. Det är grejer det!!! :)

Jag gjorde som sagt om på kontoret/hemmagymmet & det blev kanonfint & bra. Super mysigt också för den delen. Så jag är helnöjd med min insats idag! :thumbup:

Sen var det luciafriande på dagis klockan 15.30 & det var mysigt att se alla dessa små söta barn ta i & sjunga som bara den! :rolleyes: Mysmysmys :).

Haha Lovisa har haft problem med att säga lucia idag, det blir SOFIA istället. Men nu på kvälle lyckades hon ganska bra till slut.

Jag har känt mig ganska låg idag & haft en skit jobbig ågren som bara vägrade ge med sig.. :( Jag vet ju vad den beror på men det gör den inte mindre jobbig & inte fan försvann den heller :mad:. Bara att härda ut fanskapet!

Nu ska jag småpyssla med det sista på kontoret/hemmagymmet!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0