Pepparkakshus, färdigt!

2009-12-06 @ 20:19:12
Pepparkaksdegen jag gjorde sent i går kväll blev lite knas tror jag.. vet dock inte vad jag gjorde för fel, men blev väldigt seg & ursvår att kavla ut! :S

Men vi gjorde i alla fall ett pepparkakshus ikväll jag & Lovisa. Inget viare konstverk direkt men Lovisa var hur nöjd som helst. Kristyren blev liite för lös så den rann lite grann. Men men Lovisa var som sagt helnöjd! :rolleyes:

Haha vi hinner nog öva ett par gånger till innan julafton!  Vid det laget är vi proffs på pepparkakshus! :rolleyes:

Jag tror jag ska börja med julpyntandet i veckan nu. Kanske till & med putsa fönster om vädret tillåter det vill säga. Lovisa är frisk mer eller mindre så imorgon blir det dagis för henne igen! Något hon har längtat efter denna veckan..

I övrigt känner jag oro & ångest inför onsdagens händelse... Får försöka tackla det på nått sätt.. Det ordnar sig nog. Ta en dag i taget & låta saker & ting komma som de är..

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0