Nattuggla!!!!

2009-12-10 @ 13:56:02
Jag begriper mig inte på Lovisa! Varför i hela friden vaknar hon var & varannan natt. Sen är hon klarvaken i flera timmar & hela dygnet blir totalknas.

Jag läste i en bok om just sömn & där stod det att när de byter sömnfas kan det bli lite så här. Men jag tycker att hon är lite väl extrem för att bara byta sömnfas! :S

Jaja... ska fråga våran BVC sköterska varför hon gör så här & se om hon har någon logisk förklaring till min dotters egendomliga nattbeteende. :rolleyes:

Imorgon klockan 15.30 är det luciafirande på dagis något som hon ser fram emot! Tänk att få vara lucia! :D

I eftermiddag kommer farfar också på mat. Vi bjöd hem honom så han slapp sitta ensam när farmor är i Tysklad & kommer hem sent. Dessutom har han väälidgt ont i sitt ben & då ska han inte vara ensam tycker jag. Nåja, han blev i alla fall mycket glad! Så S hämtar honom efter sitt jobb.

Det blir Lovisas favorit maträtt, nämligen Pasta Carbonara med lite couscous & sallad. :)

Nu kallar min växter på mig, de skriker visst efter vatten... & stryktvätten tjatar också på mig :rolleyes:.

//L


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0