Linda ogillar..

2009-12-01 @ 11:21:54
Skitstora blåsor i munnen!
Sprutor!

Det är dags att ta sprutan mot svininfluensan nu.. De ogillar Linda! Men det är ett måste! Man måste tänka på hälsan & på andra så man inte bär omkring på smittan själv. Så ska man inte chansa heller... Se bara på min svåger J jisses vad sjuk han blev! Värsta, värsta lunginflammationen fick han & blev sängliggandes i närmare 2 veckor :O. Han var sjukskriven i 3!!!! Och om han är sjuk då är det ILLA!

J är aldrig sjuk, A L D R I G! Under de 6½åren jag & S har varit tillsammans har J varit sjuk 2 gånger & båda gånger var det migrän.. Men denna gång däckade han fullständigt & han SÅG ut att må skit verkligen!

Nu är han frisk igen! Och det märks ;) Han är nämligen ett riktigt kakmonster :).

Igår kväll bakade jag morotsbröd, hur gott som helst. Det blir det mera av. Idag ska jag nog baka russin & solrosbröd. Mums! Till middag blir det nog fläskfilé med banan & curry. *Dreglar lite*

Idag opereras svärfar också & honom önskar vi lycka till & hoppas allt går bra. Hoppas att han inte har allt för ont efteråt.

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0