En vanlig tisdag..

2009-12-08 @ 20:54:55
... har det varit idag! Inget särskilt har hänt utan dagen har bara rullat på som vanligt. Lovisa & jag spelade lite tvspel på eftermiddagen, det gillade hon. Hon försökte även spela lite själv, men det är ganska svårt. Men jag måste ändå säga att för att inte har spelat nått innan & för att bara vara snart 4 år så är hon ganska duktig trots allt. :)

Nästa vecka ska jag utöka min träning lite. Känner att det är dags för det då. De sista 2 träningspassen har varit sjukt jäkla bra måste jag säga & jag är verkligen helnöjd med mig själv & min insats. :thumbup:

Ikväll bröt Lovisa ihop.. :( Helt plötsligt så saknade hon sin välling, den som hon har slutat med. Vet inte var det kom i från men gud så hjärtskärande hon grät ikväll. Hon lugnade ner sig efter en liten stund & tog sin varma mjölk & la sig hos mig så vi kunde fortsätta läsa Madicken. Ikväll läste jag 2 kapitel för henne bara för att hon var så ledsen & för att han var så duktig ändå med vällingen.

Hoppas att det har gått över till imorgon så hon vill fortsätta utan välling. För i samma stund som hon började sakna sin välling så vill hon INTE lämna sina nappar till tomten. Nepp inte alls!

*Ångest* Hur ska det gå? Ja det återstår att se på självaste julafton.. Men jag tror det kommer gå bra.

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0