Sista visan..!

2009-08-10 @ 14:04:42
Kom ta min hand, låt mig än en gång få smeka dig.
Kom till mig nu, när nattens timmar faller tungt.
Då jag för första gången blir mig själv.

Jag glömmer aldrig klangen i ditt skratt.

Det är just nu, då tiden sprängs i bitar.
Som jag längtar efter dig allra mest.
Det är just nu, då jag skälver utav tomhet.
Kom in i min dröm & bli min gäst.

Varje gång, då jag känner mig förvirrad.
Flyr jag bort, mot ett sällsamt land.
Där finns du & allt som är oändligt.
Och du är mjuk, du är het, du är varm.

Jag glömmer aldrig dina blåa ögon.
Jag glömmer aldrig klangen i ditt skratt.
Jag glömmer aldrig dina mjuka läppar.
Som jag så många gånger kysst.

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0