PMS på äldre dar?

2009-08-17 @ 22:13:59
Jag trodde aldrig jag skulle säga det här.. men jag tror fan jag lider av PMS. OCh det värsta är att det har kommit på äldre dar :S. Jag vet ärligt talat inte om jag ska skratta eller gråta åt det? *Suckar*
Skitjobbigt i vilket fall som helst. Dessutom så har mina svåra mens smärtor börjat göra sig mer än påminda igen. Jag hade allvarliga problem med det som tonåring. Jag vet inte hur många gånger jag fått åka till akuten för att de har trott att det är blindtarmen. Som sen visat sig vara mensvärk :rolleyes: Inget man vill höra när man är en hormonstinn känslig tonårig! :rolleyes:

Så det blir väl p-piller igen för att lindra det värsta.. om jag nu inte är för gammal för det! Sist jag var på storken sa de nått om att jag började bli till åren & inte får äta p-piller så värst länge till *fnys* Tack för påminnelsen, precis vad jag behövde på få höra, precis vad jag behövde med min åldersnojja ;)!

Ska ringa & kolla det imorgon! Om jag kommer ihåg det vill säga, jag har ju en tendens att glömma en hel del nu för tiden :(.

Imorgon ska jag till universitetet... Mer om det ska jag berätta om imorgon. Förmodligen då in min låsta blogg!

Men nu ska jag nog förpassa mig till min säng! har varit sååå grymt trött idag & ändå så sov jag en timme på förmiddagen... :tired:

Natti natti people!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0