Inte alls barnvänligt!

2009-08-10 @ 19:53:47
Ikväll satt jag med Lovisa & tittade på barnprogram på barnkanalen. Har aldrig sett detta barnprogram förut.

I alla fall.. rätt som det är kommer det ut en gubbe med avsågat hagelgevär!!! :O:O:O
Ehh.. det här med våld & barn???

Hur faaan kan detta få vara ett barnprogram? Jag skulle ha kollat vad det hette.. skit också!

En skitförbannad, våldsbenägen tecknad gubbe med avsågat hagelgevär. Jomen visst serru det verkar ju lämpligt för små barn att titta på. Gärna 3 åring också.
Snart så skener väl Lovisa utanför med leksaksgevär & skjuter skallen av folk.

Eller ännu bättre... I tonåren så "råkar" hon skjuta ihjäl en halv skolklass. Hennes förklaring: Mamma lät mig se ett barnprogram som innehöll en del våld & en del avsågade hagelgevär.

Mycket bra! Får man bra mamma poäng för. Jajamen! :rolleyes:

Vad är det att hetsa upp sig över? Ett barnprogram? Värre saker har hänt! Som att kusin P är singel! ;)

Men ändå.. jag är inte nån präktig morsa & visst händer det att jag svär osv... men jag tyckte ändå att detta barnprogram var att ta i. Men det är ju min åsikt.

Lovisa som redan dammar till så fort det inte passar henne.. känns ju bra det här! Detta barnprogram rådde säkerligen bot på att hon klipper till sina kusiner, med skohorn eller vad som finns till hands.

Okeej kusiner & alla andra! Se opp för Lovisa!!!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0