Inför hösten/vintern & mammas flicka!

2009-08-20 @ 08:05:43
Idag är det lite trädgårdsarbete som gäller inför hösten & vintern. Klippa ner häcken, kratta lite av löven som fallit ner. Kanske plocka ner bord & stolar också. Vi sitter ju ändå inte ute nått speciellt längre. Bordet & stolarna på framsidan kan få vara kvar ett tag till för där är det varmt när solen ligger på. :)

Skulle verkligen behöva låna Js släpa & åka & kasta all skit som står på baksidan & har gjort nu i flera månader. Lite som det där med min julgran :rolleyes:. Hur länge dröjer det innan jag kastar skräpet på baksidan? Lagom till jul :question:.

På tal om julen ja... vi ska nog fira den upp i en stuga i Kloten i år. Kan vara skönt med lite miljöombyte & komma från stan ett par dagar. Men inget är väl helt klart ännu.

Idag ska jag ägna all min tid till min lilla flicka. Bara göra det hon vill, gunga, sandlådan, dansa ja allt hon vill hitta på. Jag har dagar då jag bara vill ge all min tid till henne & inget annat.

Igår målade vi olika löv i gulfärg & ekollon i guldfärg. Blev jättefina som höstdekoration till mina ljus på bordet. :thumbup:
Så vi får se vad vi hittar på idag... :D

Nu: Frukost
Senare: Påklädning & mera kaffe!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0