En städardag!

2009-08-03 @ 22:53:18
Idag har jag hunnit med en hel del vill jag lova! :thumbup: Jag har hunnit tvätta en sisådär femtielva maskiner, storstädat, röjt i garderoben börjat få ordning på all oreda inne på kontoret, dammat, skurat badrummet, dammsugit & torkat golv! Dessutom har jag genomfört dagens första träningspass nu efter ett ganska långt uppehåll! Mycket skönt, men jag anar en grym träningsvärk imorgon & i övermorgon. Men det göööör ingenting!!! :)

I feeeeeel fiiiiiiiiiiiine!!!!!!!!!!!!!!!!

Lite ensamt & tomt här hemma utan Jenny nu.. vi har ju faktiskt bott tillsammans nu i ett x antal veckor utan att vara i från varandra nått speciellt. Men hon kommer på torsdag igen :D!

Imorgon ska Lovisa få vara på dagis igen! Yeey! Hon är lika glad som jag! Hon får vara mellan 8-11 en liten mjukstart så här efter all ledighet! Men nu har man ju varit bortskämd med att få sova till 10 pga att hon har somnat sent om kvällarna, men imorgon är det upp klockan 7 som gäller :S. Inget snoozande... bara lite kanske :rolleyes:.

Men nu ska jag dricka upp mitt the & sen satsar jag på bingen!

God natt gött föölk!!!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0