En aningen rastlös!

2009-08-19 @ 09:00:55
Det kan aldrig sluta bra när jag är rastlös :rolleyes:. Det brukar innebär en del möbelflyttning... :rolleyes:. För dig som inte förstod, omöblering av hemmet! ;).

Maken gillar inte.. nej inte! Jag? Jag gillar... en stund. Sen jag flytta tillbaka allt för att det blev ju inte alls bra.

Så vad göra istället?

Städa? Klart... nästan. Har loppkräket hemma ;).  Eller loppkräk.. han var som en mask i natt. Jag tog ner han från sägen, han hoppade upp & ålade sig under mitt täcke nere vid fötterna & bökade som satan innan han lade sig till rätta.
Jag tog ner honom igen, samma sak igen. Efter 14 gånger gav jag upp! 1-0 till hunden! :rolleyes:

Ah kanske raka hunden? Det kan vara skojigt, hans husse kommer bli myycket förvånad när han kommer hem från turkland :D. Så går det när man åker utomlands, lämnar hunden till rastlös kvinna som mig. Tillbaka får han en naken hund. Mycket fin. Ska lämna lite päls på hans öron, svanstipp & tassarna. Oh yes!

Eller så dricker jag mera kaffe & får en släng av DAMP! Mycket trevligt det med! Jag menar vad kan hända? :rolleyes:

Annars vore det kanske en bra idé att DRA ner på kaffet, skaffa mig ett liv eller en hobby. Men det är inte lika roligt som att raka hunden & möblera om! :S

Nä om jag skulle snorta i mig lite mera kaffe!

Because I got high, because I got high raj raj raj...

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0