Dolda kameran?

2009-08-06 @ 09:45:15
Jag glömde ju berätta en sak... I tisdags när jag skulle hämta Lovisa på dagis hände en ganska kul men lite pinsam grej.

Jag kom till dagis som bestämt vid 11. Ingen där!! Jag gick i genom heeela dagiset, jag gick ut, jag gick en sväng utanför sen gick jag in igen på dagis. Ingen där, nada, zip, zero.

Och vad tror ni jag gör???

Jo jag tyckte det var lite märkligt att det inte var nån på dagis, ingen lapp, inte låst.. så jag säger :rolleyes: -Hallå! Ni kan komma fram nu!!

Men ingen kom! Det var ju för jösse namn INGEN DÄÄÄÄR!!! Men jag trodde de kanske lurade mig lite :rolleyes:. Så var det inte.. kändes som dolda kameran..

Efter 5-10 min kom fröknarna med andan i halsen & alla glada barnen, då dog jag av pinsamhet när jag tänkte på att jag gått där inne på dagis & ropat hallå ni kan komma fram nu..!

Hahaha som om det inte var nog med det... jag BERÄTTAR det för fröknarna, gissa om de skrattade!!! Tror jag det :).
Som dom skrattade... jaja det bjuder jag på, sån är jag... en liten förvirrad dumpanna.. :D.

Nu har MAMMA kommit hem från ITALIEN YEEY!!!

Mors!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0