Dagens men va faaan...!

2009-08-05 @ 10:04:54
Gårdagen var... en dag som ingen annan. Men å andra sidan är ingen dag den andra lik så gårdagen är inte annorlunda på något sätt.

Men med allt jobbigt som händer kan jag känna att jag inte har det tålamod jag brukar ha. :(
Lovisa är inne i en riktigt plågi period nu, en hälsosam & normal trots för hennes ålder. Men detta gör MIG galen!

Så igår... jag ser när det är dags att sova att va faaaaan hennes navel är blå! BLÅÅÅÅÅ!!!
Varför??? Jo men visst serru hon har tagit en tuschpenna & målat den blå, det tyckte hon var bra. Och fint. inte alls dumt. Till hennes försvar kom det att hon var Emil! Och nu när det var dags att borsta tänderna var toaletten snickarboden! :O

Alltså hade hon gjort hyss som Emil, men jag fick inte skälla på henne för att hon lekte ju bara :rolleyes:. Återigen...

HON DRIVER MIG TILL VANSINNE!!!

Barn är underbara!
Barn är fantastiska!
De kan konsten att driva vilken lugn & harmonisk människa som helst till fulländat vansinne!

Som om det inte var nog med blå navel, nej då! Hon skulle lägga på tandkräm på tandborsten sin, jag-kan-själv-fasen. Men visst inga problem, klart hon får göra det tänkte jag.

Vad händer då???
Jo men visst fan ska hon till att klämma på tuben utav bara helvete!!! :mad: :rolleyes:
Så där ja nu har vi redan avverkat en halv tub tandkräm på 2 sekunder. Rekord?

Jag vet att Lovisa inte är unik på det sättet, men jag kan lova att hon kan driva vem som helst till vansinne på rekord tid! ;)

Vad händer idag???

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0