VÅÅÅÅÅÅR!!!

2009-04-01 @ 22:05:10
Idag var det inget snack om saken! Det var vår så det skrek om'et :thumbup:. Jag gick hem från Feelgood idag det tog hela 45 min & jag var såå svettig när jag kom fram till dagis. Jag hade ju alldeles för mycket kläder på mig för att vara ute & gå i den värmen. Men kontentan blev: skönt & lite gratis träning på köpet! :D

Mötet på Feelgood var ganska upplyftande också, dock så kvarstår det faktum att min handläggare på f-kassan är dum i huvudet! Ja jag vet man får inte säga så men det finns undantag. Och det här ett!!! Ett riktigt praktexemplar dessutom om jag får be! Handläggare har uttalat sig om något som han har tagit ur luften, ett påstående om mig som inte är sant för 5 öre! Blir jag förvånad? Icke då! Jag har lärt mig att honom går det inte att lita på alls, någonsin!! :mad:

Det kan bli så att jag kommer att få överklaga ett beslut i tingsrätten... men där är jag inte ännu. Morgondagen består av att återigen ringa min ortoped läkare... mera papper! :rolleyes:

KBT i morgon & ett trevligt förmiddagsbesök här hemma i morgon :rolleyes:

Lovisa har varit hur mysig som helst idag, inte alls så obstinat som hon brukar vara. Skönt!! Hoppas det är lika fint väder imorgon som idag då ska vi göra vårfint på framsidan jag & Lovisa i den varma vårsolen.

Men nu ska jag fixa lite förberedelser inför morgondagen!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0