Jag vill med tatuera mig idag!!!!!!!

2009-04-28 @ 09:30:08
Idag ska lillasyster tatuera sig för första gången. Som hon har längtat & väntat! :). Skoj skoj!! Men jag blir ju lite avis nu, jag vill med tatuera mig! Det var så länge sen jag gjorde min tatuering. Jag vill meeeeeed!!! Jag kanske skulle följa med... :rolleyes:

Nä det går ju inte idag inte... :(

Men vart är solen??? Hallå kom fram nu!!! Okej det verkar vara varmt trots att solen gömmer sig bakom en massa gråa moln för det är i alla fall 17 grader ut :O. Nice!!! :thumbup:

Valborg ska vi fira med familje Svenssons/Mundel om jag inte är helt ut & cyklar nu :rolleyes: Vore ju inget ovanligt i så fall *skrattar*. Men det ska bli så kul för det var länge sen vi umgicks med dem. Haha! De hade frågat min svåger lite försiktigt om vi var arga på dem! *Skrattar* Nähäää det är vi inte, men det har ju hänt så mycket & HÄNDER fortfarande. Men nu så ska vi fira valborg som sagt hos dem & det ser vi fram emot! Katja blir nog glad för hon frågade redan igår vad vi skulle göra valborg... sötis där!!

Idag blir det till att rensa lite mera ogräs tror jag... Så länge det inte regnar, det känns lite som om regnet hänger i luften.

Nu: Klä mig & barnet
Senare: Äta frukost & gå ut!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0