Hmm... Lurigt!

2009-04-27 @ 09:29:20
Vädret är lite lurigt tycker jag. Sol eller regn? Varmt eller kallt? Ja det finns ju bara ett sätt att ta reda på det! Genom att gå ut såklart :rolleyes:. Så får det bli! :P

Har min axel blivit bättre då? Nähäääninte då! :thumbdown: Vad är detta??? WHYYYYYY????????? Ge mig en endaste dag UTAN smärta, snäääälla!!!! Är det för mycket begärt :question: Jag tycker inte det! Please?

Men nu ska vi spana läget ute... *spanar* & kolla hur vädret egentligen har tänkt sig. *kollar*

HA! Igår kväll slockande jag redan klockan 22.30! :O När jag gjorde jag det senast? Minns inte det... Men gött var det i alla fall. Men jag kan tyvärr inte säga att jag var pigg i morse... varför vet jag inte. Trött som attans. Hoppas jag piggnar till snart *gäspar*

Nu: Pumpa upp Lovisas hoppboll
Senare: Piggna till
Mycket senare: Fixa framsidan!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: darling

me love yoo

2009-04-27 @ 15:13:56
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0