Hemma igen!

2009-04-12 @ 22:08:40
Så var man hemma igen & tillbaka i verkligheten. Känns ju så där måste jag säga. Men, men bara att gilla läget inte mycket mera att göra.

Solbränd har man blivit också :) man brukar ju bli det om man vistas mycket ute i solen :rolleyes: & jag har mer eller mindre bott i solstolen med en bok & en kopp kaffe. Mycket underbart, I love it!

Grillad fläskfilé är inte fy skam heller kan jag säga. Mums vad det var gött idag.

Imorgon ska bli lika fint väder, så då ska jag vara ute hela dagen med! Bäst att passa på medans det är fint väder.. innan man vet ordet av så står väl regnet som spön i backen i flera dagar.

Men nu ska jag packa upp resten av sakerna, tvätta mig, borsta tänderna & ta kvällsmedicinen sen är det bingen som gäller & min efterlängtade tempur kudde!!!

God natt min skatt!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0