Verkligen sämst...

2010-09-25 @ 00:31:56
... på att blogga nu för tiden!! Anyway så har jag haft en blandad vecka kan man säga. Första halvan blev jag skitdålig & det hände en massa läskiga saker i & med det. Resten av veckan har varit fantastisk!

I lördags kväll/natt började jag känna mig lite konstig, men mer än så var det inte. Kunde inte sätta fingret på vad det var. Söndagen var jag superslö & all aptit hade bara försvunnit totalt. Åt en gång den dagen.. När kvällen & natten kom gick det inte att sova, hur jag än gjorde eller försökte gick det bara inte. Jag hade inte druckit kaffe eller nått liknande som skulle kunna ha påverkat svårigheten att somna. Jag sov kanske 1 timme den natten. Måndagen var i stort sett likadan, ingen mat knappt, matt i kroppen, men kunde inte sova. Inte heller den natten fick jag någon som helst sömn. ;(

Tisdagen fortsatte i samma stil som de andra dagarna, kände mig lite bättre dock. Men när natten kom blev det likadant igen, ingen sömn! Men nu började det läskiga... jag hörde saker.. nån som knackade på tvrutan, röster från tv: lite dovt. Men inget av det var verkligt så att säga. Detta skrämde verkligen skiten ur mig & jag fick värsta sortens panik. Trodde helt seriöst att jag höll på att bli koko i skallen (ja mer än vanligt då :rolleyes: ). På onsdags morgonen var jag helt övertygad om att min man kommit hem från jobet pga han var sjuk eller nått. För jag hörde han spola på toaletten, öppna dörren & gå ute i hallen. Men inte heller det var verkligt :(

Det värsta är att när dessa saker har "spökat" för mig har jag varit klarvaken, det är DET som skrämmer mig mest.

Men jag kom till insikt snabbt vad allt detta kunde bero på, sömnen & maten.. Jag slutade med en medicin mot panikångest & det skulle jag inte ha gjort. Medicinen tog slut en kväll & jag upptäckte det inte förrän klockan var för mycket & apoteket stängt. Sen trodde jag hade ett recept på dem kvar, men det hade jag inte heller.

Så jag tyckte ändå att det verkade funka bra så jag lät det vara.. Det skulle jag INTE ha gjort. Efter 2 dygn utan sömn & nästan ingen mat så började jag ju hallucinera & tappa vikt i rasande fart. Nu har jag börjat med dom igen & allt vände på en dag! :):):) Fy fasiken så skönt det var! Inga panikattacker 29853458720958 gånger om dagen, aptiten kom tillbaka, likaså sömnen.

Happy happy me!

Imorgon ska vi till Linköpings Golfklubb. Miniterroristen ska prova på golf med Sweden Sports (En lördags aktivitet vi anmälde henne till, de får prova på massa olika sporter. En ny sport varje lördag).

She loves it! :)

Meen jag tänker: Miniterrorist, lite lagom speedad, golfklubba i näven & med tillhörande stenhård boll.. SPRIIIIIING!

Tack sötaste Sebban för att vi får låna din extremt fina systemkamera med 2 olika värsting objektiv då vår kamera har pajat! Skitdyr utrustning som vi fick låna utan några som helst problem. Du är ju bara så underbar & söt lilla Sebban. (Sebban är Lovisas äldsta kusin) Tant Linda ska baka bullar åt dig nån dag! ;)

Men nu är det natt natt som gäller!

Sussa sött alla!

Tjipp!

//nattuggla & morgonmonster!


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0