Wiiiiiii tefat

2010-10-16 @ 00:17:45
Idag har jag haft väldigt bråttom ut i snön! Så bråttom att jag glömde ungefär hälften av vintermunderingen . Det är ju tar att man har en mamma & en pappa som så snällt påpekar detta dock! Med jööösses vad de var låååååååååångsamma med att få på sig SINA kläder! Hur svårt ska det vara att klä på sig i raketfart?

Ut kom vi i alla fall & jag åkte pulka ner till Janne & Fia för pappa skulle hämta sina vinterskor. Sen bar det av till pulkabacken!



Jag åkte tefat så det sjöng om det. Ända tills det sprack hahahaha. Men det gick minst lika bra att åka på ändan & ryggen nerför & så kunde man rulla nerför också. Hjälp vilken fart jag fick upp i den nerförsbacken!!! Men kul var det!

Men kallt...

Sedan var det dags för mat, blodpudding. Lika god rå som stekt. Men jag lyckades äta mig mätt INNAN maten var färdig. Jaha så går det när mamma inte har ögon i nacken! Skyll dig själv!

Och somna ikväll som jag skulle.... det gjorde jag då INTE! Det blev sent... men jag är ledig så det gör väl inte så mycket... eller?

Imorgon nya äventyr!


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0