Nu är dom hemma igen

2010-10-15 @ 23:29:35
Äntligen har mina kusiner Cornelia & Ludvig kommit hem från Turkiet! Jag är så glad, så glad, så glaaaaaad!!! Jag var först hem till dom & det gick i raketfart nerför backen. Som jag har saknat dom!
Jag tog med mig Ludvig hem & lekte lite fastän jag var mer eller mindre övertrött. Mamma var en städgalning! Guud som hon städar & städar & städar! Kan människan skaffa sig ett liv eller börja arbeta snart så hon inte städar bort hela familjen.

Jag har varit & lekt lite med grannflickan Ida idag också. Hon är mycket mindre än mig men vi har roligt tillsammans i alla fall. Så fick Ida min overall som jag har växt ur. Idas mamma M blev jätte glad & tacksam för alla kläder & skor.

Idag åkte jag oanmäld till farfar med en pistagekrans & fikade eftersom farmor är borta. Hon har varit på en tysklandsresa med en vän. Farfar blev snopen & jätte glad när vi kom till honom. Så när jag ändå var där så såg jag till att få varmkorv med bröd & så fick farfar trolla fram nått ur mitt öra.

Farfar brukar trolla fram godis ur mitt öra lite nu & då, men han säger att det inte går att trolla på söndagar. Då intar jag bara hundögonlooken & jag-är-så-söt-när-jag-ler minen så har jag farfar precis där jag vill. Fast idag trollade han fram en peng som jag ska spara till på lördag!

Men jag tycker nog allt att mormor får ta & komma hem nu! Hon har varit & tagit hand om min 2 kusiner Enkido & Enya medans moster Jenny & morbror Sanne har varit i Polen på spa. Men nu saknar jag mormor & behöver få mig en mormordos.

MORMOR KOM HEEEEEEEEM!!!

Ikväll var jag så trött att jag inte visste vad jag själv ville till slut...

kram på er alla mina söta & fina bloggförföljare!

//Lovisa

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0