Lite av varje..

2010-10-16 @ 23:00:26
Igår kom älskade & underbaraste T hit för lite fredagsmys. Så stannade hon över natten :). Lovisa somnade klockan 2 & jag vid 3-tiden någon gång. Vet i fasiken varför i hela friden Lovisa var vaken så länge.. :question:

Klockan 10.30 bar det av till sporthallen i alla fall, morfar skjutsade oss dit eftersom Lovisa hade karate. Mormor kunde inte följa med eftersom hon höll på att förbereda sin lilla födelsedagsfest som hon skulle ha på kvällen.

Grattis lilla mamma på 55 årsdagen!

Lovisa älskade karate & vill gärna fortsätta säger hon, men sånt kan ju ändra sig snabbt när de är så små. Vi får se helt enkelt.

Lovisas blogganden kommer hädan efter att hamna under kategorin: Miniterroristen i denna blogg.

hela dagen har varit såå seg & jag har haft ont i skallen ända sen jag klev ur sängen & ingeting tycks hjälpa, varken sömn, panodil eller vatten. Så jag tror jag nannar tidigt ikväll & hoppas på att det är borta imorgon.

Igår städade jag & gjorde fint på framsidan inför vintern. Krattat upp en massa löv som kändes som om det var helt i onödan eftersom det nu ligger lika mycket till där igen :rolleyes:.
Är det fint väder & solen skiner imorgon som den gjort idag ska jag nog ta tag i baksidan. Maken åkte på att jobba ett X antal timmar denna söndag så jag & Lovisa får väl ta & städa upp på baksidan. ;)

Jag har lyckats göra mig en alldeles egen header till min blogg yeey på mig! Men jag fick hjälp av snillet T att lägga den på plats för det kan jag icke! Saknar dig redan T .

Någon som vet hur man beskär körsbärsträd? Och när man ska göra det? Berätta gärna det då för mig :).

Men nu hör jag hur min tempurkudde skriker efter mig & likaså mitt duntäcke. Bäst att gör dem sällskap!

TJIPP!!

//Aptrött!

Skriv här vad du vill !!
Postat av: tezzan

vad fint du har det i bloggen nu darling, du gjorde en riktigt snygg header, och bara roligt att kunna hjälpa till. Hade en jättetrevlig kväll med dig min darling. synd bara att vi missade tv:n ;)

Kanske hinns det med att ses ngt mer innan vi åker hem

2010-10-17 @ 07:52:39
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0