Jag ser saker ingen annan ser...

2010-10-15 @ 23:28:15
Farfars rum är otäckt! För en tid sedan när jag var där inne & lekte så såg jag en gubbe. Ingen annan såg honom men JAG såg honom. Oj oj oj sååå rädd jag blev! Jag skrek hysteriskt & mamma sa att hon ALDRIG hade sett mig så rädd nånsin! Mamma sa jag var blek & panikslagen. Det var jag för jag SÅG en gubbe där inne, han var där!!!

Sedan berättade kusin Sabina att hon också hade sett en gubbe därinne & blev lika rädd...

Så i torsdags när vi var hos farfar så hände det igen! Jag såg en rödhårig clown därinne! Jag blev lika rädd den här gång med. Jag vägrade gå in i farfars rum...

Mamma säger att jag ser saker som ingen annan kan se & det stämmer. Det var en gubbe som hade dött där i farfars rum tror jag någon sa.. mamma säger att det kanske är honom jag ser.

För all del... jag vill INTE se han igen! Han får inte vara i min farfars rum, han kan skaffa sig ett eget rum nånstans & leka i men min farfars låter han bli! Hör du det du läskiga & otäck gubbe???

Igår var farfar här! Han bjöd på potatismos & strömming, mums! Och sen bjöd han på tofflor (mamma säger våfflor, guuud vad hon tjatar!!!) det var hur gott som helst. Fast det är klart jag slickade mest i mig grädden jag.
Gott gott!

//Flisan!

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0