Hos mormor

2010-10-15 @ 23:41:49
Jag har sovit hos mormor från lördag-söndag. Medans mamma & pappa var & roade sig uppe i Stockholm. Åt en maaaaaassa godis . Jag har haft det bra hos mormor men bråkat en hel del med kusinen Evelina. Fast det var inte bara jag som bråkade, även hon bråkade med mig.

Nåväl... när mamma & pappa kom & hämta mig blev jag såå super glad för jag har saknat dom såå mycket när det varit borta.

Hemma fick jag glass medn strössel som såg utom som hjärtan. Sen fick jag hjälpa mamma att stryka. Det tycker jag är jätteroligt. Men jag lyckades bränna mig pyttelite på mitt pekfinger. Men man kylde det med lite is & sen så smörjde hon på lite bedövingssalva. Så allt var bra igen på bara nån minut.

Imorgon väntar dagis på mig & jag hoppas vi ska ha maskerad snart. Jag älskar maskerad!!!

Hoppas, hoppas att vi ska ha det snart!

Mamma säger att jag går i sömnen... men det är nog HON som gör det .

/Flisan

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0