Cheesecake med smak av äpple & kanel.

2010-10-03 @ 22:16:23
Mmmm vad gott!!! Min första cheesecake har jag gjort ikväll :thumbup:. Lite vaniljglass till hade inte varit fel, men någon sådan hade jag tyvärr inte hemma. Men men.. det går utan!

Idag känns det som om jag inte har gjort någonting alls. Mest bara gått omkring & bara varit. En blandning mellan rastlös, seg & trött har jag varit hur nu det kan gå ihop sig.

Imorgon är det dagis med Lovisa som gäller, 8-11 :). Hon är så uppspelt att hon inte kan sova... :rolleyes: Men imorgon kommer då banne mig inte ha några som helst problem med det! Däremot kan nog hennes mamma få en del att göra. Jag kommer bli tvungen att hålla henne VAKEN på eftermiddagen. Oh well..

Jaja jag är nog minst lika uppspelt över det där med dagis.

Imorgon hoppas jag på fint höstväder med mycket sol så jag kan ta tag i trädgården inför vintern. Det tycks hela tiden komma nått emellan.



www.corren.se kan man se en del bilder på branden i Pinnarp, där vi har våran stuga :(. Riktigt otäckt, svärföräldrarna var i sin stuga när detta hände & pågick under större delen av dagen. Det som är mest obehagligt är att man tror att det kan vara försök till mordbrand. Någon som inte hör hemma vare sig på campingen eller i stugorna (bostadsrättsföreningen) har tagit en soffa från ett par som har stuga nära receptionen/restaurangen (det var den byggnande som brann ner idag) & satt sig i närheten av branden för att titta på. Helt sjukt!!! Och jäääkligt obehagligt. Denna person har ju antagligen gått omkring vid stugorna med..

Bara att vänta & se vad utredning kommer att visa..

Men nu ska jag förbereda en del inför morgondagen. Jag är ju så satans morgontrött & vi ska upp 7 liksom.
()

Tjipp!

//Neej jag snoozar inte..


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0