Underbara mamma & trotsiga unge!

2010-11-06 @ 23:15:11
Igår kom min lillasyster & hämta Lovisa för att köra henne till mormor. Hon skulle få sova där till idag så att jag fick vara för mig själv & bara göra vad jag ville & få en rejäl sovmorgon. Jag var inställd på att det där med att sova borta inte skulle fungera då hon går & mer eller mindre vaktar på mig hemma. Hon är som en liten siamesisk tvilling. Får absolut inte vara ifrån henne, inte på toa ens! :O

En aningen jobbigt emellanåt kan jag lova...

Men döm av min förvåning när min andra syster ringde & sa hur GLAD hon var min dotter över att få sova hos mormor :O. Hon hade slängt upp dörren till mormor & skrikit moooooormooooooooor & så hade hon kastat sig i famnen på henne. :). Gud vad skönt det var att få höra det!

När hon ringde på kvällen sen för att säga godnatt var jag rädd för att hon skulle börja längta hem trots allt & börja gråta. Men icke! Hon hade inte ens tid att prata med sin lilla mamma haha.

Så tack älskade underbara mamma för allt!! Du är bäst, jag älskar dig!

Men idag när hon kom hem vid 14, morfar körde hem henne åt mig, så fick jag tillbaka en trotsig & gnällig flicka. Inte så kul. Men men...

Mitt lilla hjärta har tjatat & tjatat & jaa tjatat om när pappa kommer hem, är det lång tid kvar innan han kommer hem osv..

Pappa har varit i Turkiet en vecka nu så hon längtar efter honom nu. Hon kämpade sååå för att hålla sig vaken tills hans skulle komma men till slut vann John Blund & hon stenslocknade vid 22 i soffan. Hon som skulle vara vaken när pappa kom hem med presenter & allt. Jaja han har inte kommit hem ännu & hon kommer bli överlycklig imorgon när hon ser att han är hemma igen.

Jag undrar vad han har köpt till mig.. han sa att han hade köpt något åt mig. :rolleyes:

Jamenvisst jag gillar också att få presenter serru. ;)

Jag är löjligt pigg just nu men hoppas på att kunna sova snart. Imorgon kommer nämligen Enya hit & ska vara här ett par timmar medans syrran fixar med nya huset.. ni vet det där huset med 14 rum!!!

Oh well...



//Duracellkaninen..


Skriv här vad du vill !!
Postat av: Sofie ♥

Söt blogg. Följa varandra? :)

2010-11-08 @ 11:47:39
URL: http://zirres.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0