Rimini..

2010-05-31 @ 09:25:53

Familjen Tudegård har planer på att ta en långhelg i Italien, Rimini, nu i juni. Åker vi så åker vi 22 juni & kommer hem 26/6 igen. Skulle känns bra att få komma i väg ett tag & bara sola, bada & äta gott. Vi får se vi får se..

Igår tog jag en lagom löparrunda på kvällen. Skorna var underbara & vädret perfekt MEN jag glömde stretcha när jag kom hem igen så dagen i dag bjuder på träningsvärk i ben & lår. Grattis till mig! :rolleyes:

Idag är det styrkepass som står på listan bland andra attgöraidag listan.

Det ligger en förkylning & lurar som jag hoppas INTE bryter ut, för nu när jag äntligen har kommit i gång med träningen igen & har motivation till att träna så vore det ju bara så förbannat typiskt att bli sjuk & inte kunna träna på ett tag. Min vanliga tur då!

Jag tänkte jag skulle börja på Jessica Anderssons bok idag & bara sitta & läsa, inte göra nått speciellt idag alls. Baka bröd & fixa lite med papper, men inget annat. På sin höjd möjligtvis stryka lite för det håller på att bli ett MÅSTE snart.

Hoppas på att vädret tillåter att man kan sitta ute med ett stort glas kaffe & bok! :)

Oh well...!

Kläder på!

Hepp!

//Hungrig!


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0