Ostadigt väder? BAH!

2010-05-24 @ 22:56:18
Det sas på väderprognosen igår på tvn att vädret idag skulle bli ostadigt & kallare.. Ehm.. så vitt jag vet så var det varmt som SATAN idag! Jag blev grillad på baksidan när jag rensade i rabatterna :rolleyes: Jag blev grillade revbensspjäll hahaha.. jaja humorn är låg, jag vet.

Och inte var det svalare på framsidan direkt, icke då. Lika varmt där men jag klagar inte absolut inte. Först nu senare ikväll blev vädret OSTADIGT som först. Bra prognoser det där..

Om vädret tillåter imorgon ska jag slutföra det sista i rabattväg & gräs & annat. Slänga på jord i rabatten på framsidan & i pallkragen på baksidan så Lovisa kan få så lite tomater eller vad hon nu vill så.

Laddar inför storhandlingen imorgonoh yes här ska det handlas hem en massa namnam gottgott.. Dock nyttigt gottgott.

Fram tills dess vill jag sova, är sjukt trött idag. Hoppas inte det är nån skit på gång. Det räckte med yrsel & feber för en tid sedan. Vilket inte var så länge sen..

Jag blir inte sjuk, jag blir inte sjuk....

Natt natt!

//Aptrött

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0