Kristallsjukan...

2010-05-14 @ 23:53:24
... är nått som påverkar balansnerven. Vilket innebär yrsel så fort jag rör mig. Hur kul som helst för den som vill att ens hjärna & huvud ska åka karusell i tid & otid. Skitkul verkligen... INTE! :thubdown: Idag har jag givetvis då inte kunnat göra ett skit mer än ligga/halvsitta mesta dels av dagen & kvällen. Så kom Feber & hälsade på också jag menar varför nöja sig med kristallsjukan när man kan få feber med?!? :mad:

Faan vad det här suger...! Hoppas att det är bättre imorgon annars har jag nog inget val än & söka för det. Jag & sjukhus är ju så kompatibla vill jag mena. Vaddå flyktbenägen :rolleyes:..

Å som om det inte räckte så sa det på väderprognosen att det kunde bli uppåt en 20 grader imorgon. Jahopp å vad gör jag då? Solar? Rensar lite ogräs? Men näää då jag ligger väll däckad i sängen & tycker jävligt synd om mig själv förmodligen!

Imorgon beställer jag sol, varmt & frisk! Ska det var så svårt?! BAH!

God natt!

//Vägrar vara sjuk

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0