Sorg!

2010-03-30 @ 23:14:26
Imorse somnade B in... Imorse var kampen mot Cancern över för henne. Hon kämpade såå otroligt länge & hon var en fantastisk kvinna med en sådan kämpar glöd av sällan skådat slag. Alltid glad, en frisk vind. Underbar människa helt enkelt.

Hon önskade att det skulle gå fort när hon väl blev liggandes & hennes önskan slog in ;(. Mina tankar går till stackars FinaFia med familj, samt min svåger. Vilken sorg för dem ;(.

Vila I Frid B!

Idag har det varit kanonväder! :thumbup: Lovisa & jag har varit ute i flera timmar i solen. Nikki också, hon ville väääldigt gärna leka med dagmammans dagbarn :rolleyes:. Just nu tar hon mer eller mindre upp hela Lovisas säng!!! Jaja Lovisa kan nog fara runt rätt ordentligt så att hon får nog till slut flytta sig ändå ;).

I natt somnade jag inte förräns framåt 4-5 tiden... hade nån sorts ångest attack som vägrade ge med sig & som gjorde det omöjligt för mig att sova :S. Hoppas jag får sova i natt att dööör jag!!!!!

HEPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0