Trubbelsnubbel..

2010-06-28 @ 22:06:40
Miniterroristen har inte haft en bra dag idag inte. Nähä då inte alls, eller jo lite. Hon har nog banne mig inte gjort annat idag än & ramlat & slagit sig. Sista gångerna var nu ikväll. Halkade i badkaret & slog i handlöst i badkarskanten & slog sig vid tinningen/ögat. Tur att hennes pappa var så snabb med is annars hade blivit snyggt kan jag lova.

Det såg inte så ljust ut direkt efter smällen men det gav med sig & det gick bra. 20 minuter senare kom nästa smäll... Hon föll ute!! Skrapade knän, armar & fingrar & slog naturligtvis i munnen :rolleyes:. Hon tycks ha nån sorts förkärlek till att slå i just sin lilla mun.. :( Hon får väl en liten fläskläpp antar jag.

Men emellan dessa smällar så har hon trillat & skrapat sig, slagit sig & gud vet vad.

Hoppas hennes morgondag blir bra mycket bättre än denna. Min lilla lilla söta goa flicka.

Längtar till helgen då det bär av till landet igen! Sol, sol & mera sol.. å så lite bad på det. Livet är ju underbart.
Lika bra att passa på att njuta så mycket det bara går, innan jag vet ordet av så är det dags för operationen...

Morgondagen bjuder på värme & en massa sol & en massa kaffe/vatten drickande & lallandes i trädgården.

Oh well... nu ska jag läsa lite, är inne i en riktig läsarperiod igen. Det var dock ett tag sen men nu är jag bokmal igen. Känns för jäkla gott att bara läsa i solen hela dagen låååång.

Hoppas ni andra har det gött i värmen!

TJIPP!

//Pepparkakan!

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0