Stanna tiden!

2010-06-23 @ 23:21:27
Ja stanna tiden ett tag... Är på landet, åkte i måndags kväll & ska stanna till söndag. Vädret har hittills varit helt fantastiskt & idag var vi & badade lite. Barnen älskade det & ville inte riktigt gå upp. Vi grillade korv med Cilla & Thomas som kom på besök med sina 2 barn Emilia 2,5 år & Vilda Wille (William) 1 år. Supertrevligt var det! :)

Den här platsen skänker mig ett inre & yttre lugn & harmoni som inte riktigt kan beskrivas, men samtidigt kan mina panikattacker vara som värst här ute. MEN! Det här med panikattackerna har på sätt & vis nått positivt i sig för det är när man känner sig som lugnast & tryggast som det kommer. Just därför att man är så oerhört lugn & trygg så något sätt härdar man ut dem trots allt.

Har mest läst, rensat lite ogräs emellan varven & tecknat en hel del. Njuter av att bara vara. Att ta ut dynorna på morgonen & gå ut & sätta sig på "baksidan" & dricka kaffe i morgonsolen med boken i handen är helt underbart! Det är mer än bara underbart!!! :)
Jag brukar ju kalla den här platsen för mitt lilla paradis & det är precis vad det är, ett paradis!

Jag längtar till den veckan då S har semester igen & vi ska tillbringa ytterligare en vecka här. Can't wait!

Igår sprang jag ute i skogen jämns med vattnet, så skönt att det inte var klokt! Kom tillbaka svettig som en get med skägg & gjorde avslutningsvis ett 20-tal situps & ett 20-tal armhävningar. Sedan blev det en sval & skön dusch på det. Lovely! ;)

Men nu ska jag återgå till att bara njuta, dricka hett te & göra det som faller mig in för stunden.

Ha en underbar sommar allihopa!

//Lugn & fin som en symaskin

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Stine - mamma till prins Wiggo

vad härligt ni verkar ha det! Passa på att njuta massor nu

Kram

2010-06-26 @ 12:16:35
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0