En smula galen kanske..

2010-07-12 @ 15:29:02
... men att undvika solen idag är inte heller helt fel! Igår var vi ute från tidiga morgonen & gick som först in klockan 23. Så en paus från solen skadar inte även om jag inte har bränt mig eller så. Så vad gör jag istället i denna värmen? Jo jag städar lite här & där. :rolleyes: Gjort rent under diskbänken bland annat.. Jag svettas ju inte mindre för det haha.

Neej nu skulle det inte skada med lite regn faktiskt så luften blev lite klarare & fräschare!

Värmen gör att man inte är ett dugg hungrig på dagarna men så kommer kvällen & då smäller det bara till & man är aphungrig så man mår illa istället. :S

Oh well..

Ikväll blir det lite grillat & kubbspelande på baksidan.. :) Med goaste vännerna M & Z med barn & ev L & C med barn :). I like!

//Svettigaste

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0