Nattuggla!

2010-02-07 @ 00:29:30
Och jag är inte ensam om det! Jag har 2 stycken barn som tycks ha väldiga problem med att somna. :) Cornelia, Lovisas kusin sover över & båda barnen är ännu vakna :O. Jisses!!!!
Måtte de båda sova länge imorgon bara för annars blir jag lätt lite tokig! Så det så! :rolleyes:

Kollat på melodifestivalen med FinaFia & S, barnen såg inte mycket alls, i stort sätt inget. De spelade tvspel så de blev fyrkantiga i huvudet. Inte bara ögonen utan HUVUDET också .

Bra mamma & vuxen poäng på det! Eller inte.. Nåväl, de har i alla fall haft det riktigt kul & ibland så måste man ju få spela alldeles för mycket.

Nu har Lovisa på sätt & vis 2 rum. Helt sjukt jag vet! MEN! I det ena rummet så är alla leksaker, hennes lekrum alltså. Det andra rummet delar hon & jag kan man säga. Det är gym, pyssel, målar, spel, kontor & sovrum. Blev finfint! Mycket bra, mycket nöjd!

Lovisa skiter nog i vilket hon har ju ändå sina saker överallt UTOM där det faktiskt ska vara haha!

Nu borde jag sova, men barnen måste somna först innan det blir nanna kudde för min del..

TJIPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0