Lite av varje idag!

2010-08-07 @ 00:38:08
Jag har haft ont som satan idag (jaa eller ett bra tag nu..) & då kan jag inte vara still utan gör en massa istället. Jag vet att vila vore kanske det bästa men jag blir bara tokig & ledsen när jag känner hur det värker så in till den milda grad. Så då får jag myror i baken istället.. :rolleyes:

Sista veckan har det känts som om det vore nått sorts gummiband i armen som är på gränsen att gå av. Svårt av förklar hur det känns, men det känns obehagligt i vilket fall som helst. Jaja skulle nu nått få för sig att gå av, hoppa snett eller gudvetvad så får jag kanske rekordsnabb operation haha. Alltid lika positiv! :D

Så idag har jag pysslat lite, planterat om lite blommor. Jag har en djungel här hemma & blommorna här stortrivs & växer så det knakar!! Svärföräldrarna är lite avundssjuka på att mina växter är så stora & fina :). Så när jag får för mycket blommor så ger jag dem ett gäng!

Jag har även röjt i lite skåp & lite annat smått & gott som man har tänkt att "det där ska jag ta tag i någon dag". Den dagen blev idag.. Alltid en början!

Helgen bjuder på VIP på Svistad & 45 års racet! Eller vilket år det nu är.. hmm.. anyhow så har vi fått biljetter till oss själva & våra 2 mycket goda vänner M & Z. Våra barn går gratis. Kan bli riktigt kul faktiskt. Biljetterna täcker hela helgen så vi kan gå när det passar oss.. :thumbup:.

Men nu måste jag verkligen sova & inte sitta här mitt i natta & finkelura för mig själv!

HEPP!

//Fantastisk, förvirrad & finkelurig!

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0