Inte mycket bloggande...

2010-08-06 @ 00:13:55
...på sista tiden har det varit. I know.. Oh well..

Det har hänt mycket på 2 veckor. Sådant som har framkallat sådan hysteriska skrattanfall att man har fått kramp i magen, saker som har gett en lite smått panik & något som skrämde skiten ur en fullständigt!

Härom natten så trodde jag sista stunden var kommen för min älskade svärfar. Jesus vad den gubben skrämde oss. Vi trodde alla att han skulle dö men tack gode gud för att han inte gjorde det. Då hade nnog jag dött med.. av sorg!

Det hela började med att han gick & lade sig tidigt på kvällen för att han kände sig så trött. Senare fick han fruktansvärt ont i skallen. Men på natten blev det värre & han började hyperventilera & skaka okontorllerat i kroppen samt att han inte var kontaktbar. Det befarades för antingen hjärnblödning eller en stroke. Svärmor ringde S (min man/hennes son) & var skärrad vilket jag mycket väl kan förstå. Hon ville ha med sig S, ville inte åka själv.

Ambulansen hade så sjukt bråttom till akuten att det fanns inte ens tid till att sätta ett EKG som var tänkt.
På akuten stod alla beredda på traumarummet & det arbetades för fullt med svärfar, det blev röntgen, prover till höger & vänster & gudvetvad.

De kunde inte hitta vad som var fel... då blev vi ännu oroligare..

Ett ryggmärgsprov skulle tas & en skiktröntgen på skallen med kontrastvätska skulle göras.

Nu är han utskriven & relativt återställd. Vad exakt som hände med honom vet dom inte. Men att det dels kan ha varit en mindre propp eftersom han äter Waran & ett mycket ovanligt svårt migränanfall.

Pheeew... Men ett tag var vi alla bra jäkla skraja..

För mig är min svärfar mer än bara svärfar. Han har funnits med i hela mitt liv. Jag var endast 3 dagar gammal när han höll i mig för första gången. Han har varit mitt stöd i svåra & tunga stunder, min bästa vän, min pappa & även min svärfar. För mig är han ovärderlig!!

Tack A för att du finns i mitt liv! Jag älskar dig mer än ord kan säga!

För övrigt så har det hänt en maaaassa annat roligt. Vi har varit i Stockholm & gottat oss på hotell bland annat, Varit mycket i stugan. Miniterroristen har varit på rymmen 2 gånger :rolleyes:.

Livet är väl fantastiskt?!!

//Dags att sova!


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0