Barn!

2010-08-26 @ 14:22:51
Miniterroristen har en hel del sköna kommentarer emellanåt. Som i  natt tex. Hon kom in nån gång vid 2-3 tiden & lade sig mellan sin pappa & mig. Framåt småtimmarna kände jag hur jag låg farligt nära kanten så jag försöker putta henne lite försiktigt inåt mitten. Då säger hon argt & sömnigt att: "-Maaamma! Jag kan inte ligga där för då får jag pappas snark i mitt öra!!" :rolleyes: Hmm... jasså?!?

Jaja vi somnade om i alla fall. Jag låg som ett Z medans de andra 2 låg & nannade hur gött som helst!

Idag öser regnet ner... hur kul som helst. Eller kanske inte!! Lovisa vill ju prova sin nya cykel vi köpte åt henne häromdagen. Hade ett så jäkla flyt den dagen!!

Först hittade vi en ny rosa cykel på blocket för 150kr!! 150 spänn!! Kanon, den kan hon ha ett bra tag nu. Pakethåller & stöd på men INTE stödhjul. Därav att hon vill ut & cykla, hon vill öva på att lära sig cykla utan stödhjul.

På väg ut mot bilen när vi skulle åka & hämta cykeln i Norrköping så kommer min man på att han glömde köra in bilen & att den står kvar på affärens parkering. Toppchans på böter!! Men vi klarade oss!!!! :thumbup:

Hela dagen var ett enda stort flyt!

Idag bakar jag kakor, lagar mat, plockar lite.. i pissvädret!!

HEPP!

//Jag är inget blötdjur!

Skriv här vad du vill !!
Postat av: jenny ♥

Hej - tittar in o önskar en riktigt fin kväll! Kram Jenny ♥



Ps: Tävla om BARN och HEM - inredning för 1000 kr på min blogg just nu - http://jennyn.se/category/tavla-och-vinn.html

2010-09-27 @ 21:43:32
URL: http://www.jennyn.se

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0