VIRUS!!!

2010-04-15 @ 23:42:31
Ja precis V I R U S!! Ett sånt förbannat elände har jag åkt på :(. Inatt som var spydde jag, tänkte: Jahopp jag klarade mig inte ifrån maginfluensan trots allt då..!

Men det var inte det jag hade! :O

Utan det är nån sorts försenad influensa som går, påminner lite om magsjukan men man kräks mindre & under kortare tid så att säga. (Jag vet låter kanske lite knäppt..)

Men skillnaden är att man efteråt kan få feber, ont i leder, huvudvärk & så. Jag har feber & ont i hela kroppen. Tack så in i helvete mycket! Jag menar vem vill vara sjuk?? Not me ialla fall. Det fasen så mycket roligare saker att göra än att ligga däckad i sängen & titta på när miniterroristen sätter i sig en hel påse bullar hon har klättrat upp på diskbänken å hämtat! Och en annan orkar bara inte protestera eller banna henne... jag är ju SJUUK!!! Men O R K A!!!!!

Imorgon tänker jag vara frisk! F R I S K! Å hör sen!

(Snääll jag vill...!!!)

God natt min skatt...! En lite temp i örat å en panodil innan bara..!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0